Your donations help keep this site running,
thank you very much for the support!
Penname: Reiko Katsura [Contact]
Real name:
Status: Member
Member Since: July 24, 2008
Website: www.fanfiction.net/~reikokatsura
Beta-reader: Yes

Hello, everyone.


Apparently, I have lost my drive to write Twilight fan fiction. Sorry. I doubt I'll ever be writing another Twilight fic again. You can probably guess what that means for my unfinished fics. 


I won't take anything down because I'd feel crummy doing that, but I warn that I was a major amateur when I started writing Twilight fan fiction. The stories are undoubtedly poorly written and nonsensical. I'm a bit ashamed to keep any of them up. 


Well, that's that I suppose. 


My sincerest apologies,


Reiko.


+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+ 


[Report This]
 
 
Reviews by Reiko Katsura
 
Summary:

Edward discovers that Bella has a talent he didn’t know about. He makes the mistake of telling Emmett and Jasper, who find great humor in it. Will Bella -- or Edward -- ever live it down?

Photobucket


Categories: Eclipse Characters: Alice, Bella, Edward, Emmett, Jasper
Challenges:
Series: None
Chapters: 6 Completed: Yes Word count: 8781
[Report This] Published: May 14, 2008 Updated: October 21, 2008


Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstar
Date: August 08, 2008 Title: Chapter 1: Chapter 1 - Exposed

Edward is such an idiot. To tell Emmett of all people! LOL <3 This was funny! And it was cute seeing Alice in on it as well.

 
Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstarstar
Date: August 08, 2008 Title: Chapter 2: Chapter 2 - Enough

Oh.... this was sooo funny!! LOL!! Emmett always makes things sooo hilarious!

 
The Talk by Heartbroken1 Rated: PG-13 starstarstarstarstar [Reviews - 42]
Summary: Jacob has concerns about Bella’s innocence. He takes it upon himself to have a ‘talk’ with her before she gets in over her head with her boyfriend. In Canon.
Categories: Eclipse Characters: Bella, Edward, Jacob
Challenges:
Series: None
Chapters: 3 Completed: No Word count: 4994
[Report This] Published: May 14, 2008 Updated: October 15, 2008


Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstarstar
Date: August 05, 2008 Title: Chapter 1: Chapter 1 - Warmer Choice

Tee hee!! This was sooo awesome!! A ha ha XD Oh... what a wonderful Idea for a fan fic! This was so hilarious! LOL! A ha ha!!! Lol!!

 

 

 
Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstarstar
Date: August 06, 2008 Title: Chapter 2: Chapter 2 - Insane Experiment

HA HA XD First off, the whole "check the oil" innuendo thing was awesome! It was funny when Bella didnt get it, but it was even more hilarious when Charlie reacted the way he did!

And the ice bucket at the end was a great touch! I cant wait for the next chapter! I wonder if Jake has really traumatized her...LOL

 
Summary: Edward was my son, and I had a fatherly duty to him to teach him about these things. I was going to give my hundred and seven year old, virgin son a sex talk. God help me, this was going to be awkward.
Categories: Eclipse Characters: Alice, Bella, Carlisle, Edward, Emmett, Jasper
Challenges:
Series: None
Chapters: 4 Completed: No Word count: 3889
[Report This] Published: May 27, 2008 Updated: August 01, 2008


Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstarstar
Date: July 29, 2008 Title: Chapter 2: Theory's Not the Practical

Ha ha ha!! This was wonderful! Omg!! This was probably the most hilarious fan-fic I've ever read!

Oh, I still have tears in my eyes!

Ah~ This was well written and extrememy entertaining! I hope you continue this, if you can!

I look forward to your next installment!



Author's Response: The MOST hilarious? I'm flattered! Thank you so much! I will continue!

 
Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstarstar
Date: July 29, 2008 Title: Chapter 3: To Face His Fate

Lol!! Ah~ This was great! Really great! I was just feeling tremendoulsy stressed an this cheered me up immensely!

You did a wonderful job!



Author's Response: Thanks! I'm happy to know I cheered you up!

 
Summary:

Edward Cullen, just finished his senior year in highschool, decides to spend his summer vacation in Phoenix, Arizona. He's not expecting much - all he wants is to get away from the gossiping residents of Forks. He's certainly not expecting the beautiful girl next door. But can he trust her? After he's already been hurt once? And how much can three little months really change? AU All Human. Canon pairings.


Categories: AU-Human Characters: Alice, Bella, Carlisle, Edward, Emmett, Esme, Jasper, Other Character, Rosalie, Tanya
Challenges:
Series: None
Chapters: 13 Completed: No Word count: 30394
[Report This] Published: June 01, 2008 Updated: February 21, 2009


Reviewer: Reiko Katsura Signed
Date: August 13, 2008 Title: Chapter 1: Prologue

Ooh... I think I might like this story! On to the next chapter!

 
Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstarstar
Date: August 13, 2008 Title: Chapter 2: First Sight

Are you serious? They wont fall in love within the first 5 seconds of having met? Really? *Gasp!* LOL!! Jk jk! That's actually extremely refreshing! I love a story with a good, realistic pace =3

 
Reviewer: Reiko Katsura Signed
Date: August 13, 2008 Title: Chapter 3: Interfering

Ha ha! I wonder how dinner is going to go! I'm excited to see how everything turns out! <3

 
Summary: So how could he have a crush on Edward Cullen? Obviously he didn’t, since he didn’t act like a gay guy, and so he wasn’t gay, and therefore he did not have a crush on Edward Cullen. (Mike/Edward, one-sided)
Categories: Pre-Twilight Characters: Alice, Bella, Edward, Mike
Challenges:
Series: None
Chapters: 1 Completed: Yes Word count: 3621
[Report This] Published: June 03, 2008 Updated: June 09, 2008


Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarhalf-star
Date: July 25, 2008 Title: Chapter 1: Chapter 1

This was- surprisingly- rather difficult to read! Throughout the whole story I was either laughing my head off, or closing my eyes from Mike's embarassment.  LOL!!

I can assure you that I will never look at Mike Newton the same way again...^_^

I feel bad for him...nothing is ever easy for the poor guy. I felt REALLY bsd for him... because all of his vulgar thoughts and visions, his private dreams and fantasies, were laid out for Cullen to see like a pop-up book.

Poor Mike...LOL XD



Author's Response: Haha, I'm glad you laughed and enjoyed it! :D And yeah, it's not easy for poor old Mike...

 
Summary:

There was more, there was always more, for he always gave and gave and never expected anything in return. Edward/Carlisle.

 

WARNING: EDWARD/CARLISLE SLASH


Categories: AU Characters: Carlisle, Edward
Challenges:
Series: None
Chapters: 1 Completed: Yes Word count: 725
[Report This] Published: June 11, 2008 Updated: June 13, 2008


Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstar
Date: July 25, 2008 Title: Chapter 1: Chapter 1

*Eyes Sparkle*

Tee-hee <3

This read was exhilarating! Ah~ So awesome! <3 I enjoy reading Boys Love [BL/Yaoi] fan fics, but this one in particular was astounding!

It was Very sensual and beautifully written!

 



Author's Response: Thank you muchly! :D Very glad you enjoyed it. And yeah, m/m is just the greatest! ;D

 
Seducing Ms Swan by Rialle Rated: PG-13 starstarstarstarstar [Reviews - 3026]
Summary:

 

AU Post-New Moon.

Bella never jumped, Alice never had her vision and Edward never came back. Six years later, Bella is struggling to make a new life for herself as a teacher in Rochester, New York. How will she fare when a very familiar student crops up in her classroom? Will she be able to remain professional, or will old ties get in the way?

Edward is convinced that getting Bella back is just a matter of 'persuasion', but Bella isn't prepared to be that cooperative. What's more, she's in the grip of a dark secret which threatens to prevent her from loving ever again.

Bella Swan is slipping under...

ALSO POSTED ON FANFICTION.NET


Categories: AU Characters: Bella, Edward
Challenges:
Series: None
Chapters: 22 Completed: Yes Word count: 124383
[Report This] Published: June 16, 2008 Updated: July 25, 2010


Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstarhalf-star
Date: July 24, 2008 Title: Chapter 1: A Meeting

TEE-HEE <3

Ok, First I must confess that I have a reading habit. I enjoy reading when I'm lying down on my stomach. No matter where I am in my house, If I am reading a good book I will lay down anywhere on my tummy and read whole-heartedly.

 This, however, was SO good that I had to sit up from laying on my stomach in excitement!!

 Awesome! I loved this!

I am so eager to read what happens next! Thanks for the great read <3



Author's Response:

Haha! That's so great, I feel flattered that I made you sit up lol :D

& I'm delighted that you like it! I hope you like the next chapter :)

 
Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarhalf-star
Date: July 24, 2008 Title: Chapter 2: Mrs Robinson

This was great. I'm genuinely happy for Jacob. I've always loved Jake, and I always wanted him to be happy... just not with Bella. Well, Yes with Bella... but I support Edward and Bella more... =]

I'm so excited to find out what happens next! Theres no way that Edward will leave <3

Thanks for the amazing read!



Author's Response: I love Jake too! I am a hardcore J/B shipper, but I liked the plot bunny for this story so much that I just had to write it. Thanks for reviewing!

 
Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstarstar
Date: July 24, 2008 Title: Chapter 3: White Walls

I adored this! This was amazing! Ah~ To be quite truthful... I think I enjoy reading Edwards POV rather than Bella's... or more than Bella's, anyways. He's just so interesting!

This chapter was great! I really love the whole "Cullen family" theme <3 Very excellent!

 
Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstar
Date: July 24, 2008 Title: Chapter 4: Siberia

Bella's such an idiot =)

This was great, nonetheless.

 
Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarhalf-star
Date: July 24, 2008 Title: Chapter 5: Lullabies

STUPID, STUPID, STUPID BELLA!! Arghh!! Bella wa hontou ni baka da yo!! Arghh! Kono Baka..... ah!!! Im seriously dying here!! Dammit!

--- For reviews sake, this can be translated as: This was awesome even though Bella kinda pissed me off! But simply amazing! I was literally fuming!

 



Author's Response: I totally missed this review! Wow, thanks for the comments, I'm sorry that Bella pissed you off so much lol :P

 
Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstarstar
Date: July 24, 2008 Title: Chapter 6: Fear

Tee-hee <3 This chapter was just as great as the last! I absolutely love Emmett <3

Though I usally detest seeing Edward in such a pathetic state... this was overlooked because his frustrations and desperation are initially because of Bella, turning this into an interesting read.

 

 
Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstar
Date: July 24, 2008 Title: Chapter 7: Motorbikes

I'm almost as eager for the next installment of this story as I am for Breaking Dawn! Lol!

This was great! I'm really happy that Alice and Bella finally met. In New Moon, I was almost as heartbroken about Bella and Alice "breaking up" as I was 'bout Edward and Bella. Lol!

 
Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstarhalf-star
Date: July 28, 2008 Title: Chapter 8: Innuendo

Rest assured that I will DEFINITELY continue reading this story even after Breaking Dawn!!!

I loved this chapter, to be honest. I found it weird that Bella would open Edwards door without asking... and Im assuming that he and Tanya were still in his bedroom.

But aside from that, this chapter was AWESOME!

I cant wait for your next installment!!!



Author's Response:

No, they were downstairs in the entrance hall. It says in the fic that Edward ran downstairs to talk to his family ;)

I'm glad you liked it!

 
Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstarhalf-star
Date: August 06, 2008 Title: Chapter 9: Bloody Hands

Oh...wow....sers...! Huh.... wow. Ok... well....the detailed elaboration on how Bella walked in on Edward was great! Now that thats all cleared up...LOL!

And Emmett is sooo cute!! <3 I love him <3

And then the end... was just wow. It's picking at my curiosity...LOL!! I was so happy until I got to that whole Brady part... and all of a sudden... I just felt seriously nervous and panicky...LOL! (Which, in other words, means that you are a great writer! <3)

 I cant wait for the next chapter! I wonder what really happened between her and this Brady... =o



Author's Response:

:D I'm glad I managed to clear that up a bit.

I love Emmett too! He's awesome!

The end is my favourite part, I enjoyed writing all the drama. Thank you very much for the compliment :)

 

 

 
Fear by NoMoreThanUsual Rated: G starstarstarstarstar [Reviews - 127]
Summary:

Bella’s courage does have its limits.   The day Edward was dreading – the day in which Bella runs away screaming – has finally come.  Jasper’s POV and Edward’s POV.


Categories: Eclipse Characters: Bella, Edward, Jasper
Challenges:
Series: Missing Pages Series
Chapters: 1 Completed: Yes Word count: 3702
[Report This] Published: June 20, 2008 Updated: June 20, 2008


Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstarstar
Date: August 11, 2008 Title: Chapter 1: Chapter 1

Ha ha! This was so funny! Ha ha! LOL!!!! Leave it to Bella to be freaked out by a spider, all the while sitting there, utterly defenseless, ina house full of vamps! Lol!

This was a great FF and I really enjoyed reading it! Thanks for writing it!

 
Realize by Goo82 Rated: NC-17 starstarstarstarstar [Reviews - 633]
Summary:

Edward is a hot up and coming actor and Bella is his ever faithful best friend and personal assistant. Bella's feeling for Edward have changed over the years, but he is oblivious to her feelings. With the help of her friends, will she get the courage to tell him how she feels before it's too late, or will she just stand by and watch him fall in love with someone else? How will Edward take the news of these feelings from the girl he has always thought of as a sister? Will the obstacles along the way ruin even the best of friendships?


Categories: AU-Human Characters: Alice, Bella, Carlisle, Charlie, Edward, Emmett, Esme, Jasper, Renee, Rosalie, Tanya
Challenges:
Series: None
Chapters: 19 Completed: Yes Word count: 93126
[Report This] Published: June 29, 2008 Updated: November 08, 2008


Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstarstar
Date: August 06, 2008 Title: Chapter 2: Chapter 2

Ok. This chapter was fab! Emmett as a male stripper? OMG! I was dying of laughter! '“The Big Daddy Dangler” LOL! Too funny! LOL!

And you know, 2 minutes is a very longt time to kiss someone. I felt really bad for Bella.... aww...

 Well, Im off to the next chapter! (despite the fact that its 3:30 am and I have to wake up at 7:00.... *sigh* I wonder if I'll sleep tonight....)                    

 
Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstarstar
Date: August 06, 2008 Title: Chapter 3: Chapter 3

Just when everything was going so well... DAMN THAT TANYA! She gets in Bella's way in almost every fan fiction I read! Arghh!!

This story is great! I think Bella cries to much, though... (she has a reason to, of course, but Im just against girls who cry easily. ^_~+) Now off to the next chapter!!

 
Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstarstar
Date: August 06, 2008 Title: Chapter 6: Chapter 6

You know, I really dont see Edward as a cruel guy. At all. Even w/o the short in Edwards POV, I always considered him nice. He cares for Bella alot, he's just really oblivious-- and you cant hate a guy for being stupid when it comes to stuff like that.                

I loved the "Team Edward" joke. That was great. I adore Emmett <3 [And Jasper]

I HATE TANYA SO MUCH! I love Edward, but he is such a hypocrite!

ALSO! I LOVE ROSE!! I love her soooo much in this fan fic!!! She is just amazing! Tanya is nothing compared to Rosaline!

Next chapter, now!

 
Reviewer: Reiko Katsura Signed starstarstarstarstar
Date: August 06, 2008 Title: Chapter 5: Chapter 5

Ok... I love the whole relationship going on between Bella and Jake... (it seems kinda quick... but Im loving it <3)

Even so... Im rooting for BellaXEdward...ha ha ha XD

This was really great! When Jacob started boasting about Bella to Edward, I seriously screamed out "Woo! Go Jacob!" LOL! Neary woke up half the house! <3

 




Share/Save/Bookmark


© 2008, 2009 Twilighted Enterprises, LLC. All Rights Reserved.
Unauthorized duplication is a violation of applicable laws.
Privacy Policy | Terms of Service

All publicly recognizable characters, settings, etc. are the intellectual property of their respective owners. The original characters and plot are the property of Stephenie Meyer. No copyright infringement is intended.