Your donations help keep this site running,
thank you very much for the support!
Reviews For Episode
Reviewer: whiteroses (Signed) · Date: January 25, 2011 11:42 AM · On: Em Dash

Seriously,I usually find Emmett adorable. But this Emmett is treating Edward like a 4-yr old! Unless Emmett has peas for brains, he doesn't need to head out to a stupid cabin in the middle of the night to get laid. It's insulting to both Edward and Bella, no matter how good his intentions are. Emmett's interruptions are unrealistic and just plain dumb.

Author's Response: I can see how you would interpret Emmett's actions...let me know after next chapter if you like him any more or any less after it posts? I'd really love to know.... Thanks for reading!

Reviewer: snowgood (Signed) · Date: January 25, 2011 11:14 AM · On: Em Dash

I think Edward needs to get a little assertive here, or he might as well just put on Rose's dress! He's wasting precious time away from the paparazzi!

Author's Response: Hmmmm, Edward, assertive...well that would be a stretch, he's never really had to work much for anything in his life...it's pretty much been handed to him. Maybe Bella is challenging everything he knows about himself... Thanks for continuing to read and review. Kisses xx

Reviewer: edwardandbellaforever (Signed) · Date: January 25, 2011 10:59 AM · On: Em Dash

i luuuurved the kissing the neck part. He has to tell her in the next part... the torture is getting to be too much!!!

I'm loving this fic soooooo much!!!! :)



Author's Response:

*squee* I know I loved writing that part! Hmmm, Edward's kisses, let's hop Bella gets more of those...! Thanks for reading! Luv BBxx

Reviewer: MrsCullen30 (Signed) · Date: January 25, 2011 09:56 AM · On: Em Dash

More soon please!!! :) I hope Edward gets the chance to explain to Bella what the deal is with Rosalie.



Author's Response:

Yes! More very soon...you'll have t read to find out :)

Luv BBxx

Reviewer: 4321 (Signed) · Date: January 25, 2011 09:39 AM · On: Em Dash

Oh come on already.  Enough.



Author's Response:

Is that you yelling at me?  *hides head in shame*

 

Luv BBxx

Reviewer: Nicka (Signed) · Date: January 22, 2011 12:12 AM · On: Underscore

Excellent chapter I hope he finds her!

Author's Response:

He finds her! I'm zipping my mouth now... lol

 

Luv BBxx

Reviewer: Tifclark69 (Signed) · Date: January 21, 2011 04:06 PM · On: Underscore

I'm loving where this is going and so happy you're back! 



Author's Response:

Thank you! Excited to be back on track and get them to where they need to be ...I hope you continue with this crazy ride... Luv BBxx

Reviewer: jacoblucas (Signed) · Date: January 20, 2011 11:53 AM · On: Demisemiquaver

holy shit...how much longer till they get their shit together????  I absolutely love this story but u r killing me....slow burn??  torture!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Author's Response: I don't mean to purposefully torture you...they have their own issues and obviously miscommunication and assumptions are rife! Trust me...a little longer... Luv BBxx

Reviewer: readergoof (Signed) · Date: January 20, 2011 09:51 AM · On: Underscore

please fucking please let him finally say it to her and let her believe him -- way way to long of angst here. a bit overboard



Author's Response:

What? Me? Overboard with angst? NEVER! lol

 

He will see her next chapter...can't promise anything. Completely understand if you flounce. No hard feelings :)

 

Luv BBxx

Reviewer: andias (Signed) · Date: January 20, 2011 02:32 AM · On: Underscore

I want more..s'not fair...*jumping up and down having a tantrum*...

Great chapter...really keeping us on edge.



Author's Response:

*puts you in the naughty corner for throwing a tantrum* lol

 

Thank you...I hope I do not disappoint! Thank you so much for reading..

 

Luv BBxx

Reviewer: edwardandbellaforever (Signed) · Date: January 20, 2011 12:12 AM · On: Underscore

Yaaaaaayyyyy!!!! But Nooooooooooooo!!!! I'm so happy you've updated!!!! But i hate the waiting! Pleeeeease update soon, i miss these guys soooo much!!!!



Author's Response:

OMG OMG, I am writing it NOW! I will update asap... they will be in the same place, under the same roof, talking to eachother face-to-face even...You are going to so LOVE me when it posts (I hope)... lol

 

Luv BBxx

Reviewer: olsson82 (Signed) · Date: January 19, 2011 09:41 PM · On: Underscore

Good Chapter.....

Reviewer: andias (Signed) · Date: January 19, 2011 02:38 PM · On: Hyphen

Love the way you write the misunderstandings, so frustrating and yet completely believable.

Reviewer: amanda1 (Signed) · Date: January 19, 2011 12:39 PM · On: Underscore

This story is SO incredibly frusterating to read!!!!  I mean really, what else could go wrong in their relationship??? Not too much more that's for sure!!! So, I'm glad they're going to reunite soon...mabey kiss and makeup?

Update soon.....with that much MUCH needed reunion :)

Reviewer: stmur (Signed) · Date: January 19, 2011 10:11 AM · On: Underscore

Please, I am literaly begging you.  Please let them finally talk in the next chapter.  Please.  I cannot take anymore angst.

And by talk, I mean Bella has to tell Edward about Riley too.  Oh, and let her forget about those letters from Riley until after she and Edward talk.  (Cause we all know those unmarked letters are from Riley.)

Reviewer: andias (Signed) · Date: January 19, 2011 09:58 AM · On: Semibreve

As you can see am getting through the chapters. You are in luck it might take me a while as I am in the middle of an essay (need to concentrate) so I will be looking forward to more chapters soon. I am complettly entralled with this story. Adored the club...they are so cute...can't wait!!!

Reviewer: chikki (Signed) · Date: January 19, 2011 01:15 AM · On: Alla Breve

I am loving this story, its cute but not in a mushy way - if that makes any sense at all! Hey and don't knock Blue Ribbon - very yummy ice cream hahaha I find your writing to flow so easily making it addictive to read!



Author's Response:

ha ha, um, I wouldn't knock back some Blue Ribbon right about.... now... I'm glad you are loving my story...I am loving writing it!

 

Luv BBxx

Reviewer: HockeyChick (Signed) · Date: January 19, 2011 12:27 AM · On: Underscore

Glad to see this story updated. Can't wait for the reunion!



Author's Response:

Thanks sweets...I won't keep you waiting long...Luv BBxx

Reviewer: Striking Green Eyes (Signed) · Date: January 18, 2011 04:28 PM · On: Underscore

Welcome Back!  I am so glad you are back, Billionaire was great, but I am so glad you are back to Episode.  I am really looking forward to their reunion!!  Please update soon.... you owe us from the long wait from this chapter....lol.



Author's Response:

I do, I owe you all for waiting patiently...Glad you enjoyed Billionaire... cabin reunion coming soon... Luv BBxx

Reviewer: MrsCullen30 (Signed) · Date: January 18, 2011 03:01 PM · On: Treble Clef

Yay! You're back!! I hope they are finally going to be reunited!! :)



Author's Response: Yes! Next chapter, Edward will find her...that slow burn is now going to ignite. Thanks for reading!!! Luv BBxx

Reviewer: bookfreak (Signed) · Date: January 18, 2011 01:29 PM · On: Underscore

YES, YJEY ARE FINALLY COMING TOGETHER...



Author's Response: Yes, finally...thanks fore reading! Luv BBxx

Reviewer: hc4metal (Signed) · Date: January 18, 2011 12:58 PM · On: Underscore

good job



Author's Response: Yay, you're still with me! Pleases me no end when you review... luv BBxx

Reviewer: roxnroll (Signed) · Date: January 18, 2011 12:23 PM · On: Underscore

Yay!!! You're back!!!! I feel for these two. I can't wait until they get some actual face time.

I'm sure there will be a lot to say!!!

Rox



Author's Response: Oh yeah lots to say, but who will go first? Thanks so much for reading and reviewing.... Luv BBxx

Reviewer: andias (Signed) · Date: January 18, 2011 11:52 AM · On: Breve

Right... I'm totally hooked...this is amazing, keep it coming.



Author's Response: Thank you, I am still writing away, you have a few chapters to catch up on, and hopefully you continue! Luv BBxx

Reviewer: iced blood (Signed) · Date: January 18, 2011 11:23 AM · On: Underscore

please don't wait so long to update! i can't wait to read about their reunion and what they have to say for one another!



Author's Response: I promise, next update not very far off...almost finished and soon ready to post...luv BBxx

You must login (register) to review.




Share/Save/Bookmark


© 2008, 2009 Twilighted Enterprises, LLC. All Rights Reserved.
Unauthorized duplication is a violation of applicable laws.
Privacy Policy | Terms of Service

All publicly recognizable characters, settings, etc. are the intellectual property of their respective owners. The original characters and plot are the property of Stephenie Meyer. No copyright infringement is intended.