Your donations help keep this site running,
thank you very much for the support!
Reviewer: anais mark (Signed) · Date: May 20, 2009 01:46 AM · On: Chapter Six

A well-deserved butt-kicking.  Who hasn't wanted to rip someone's arm off and them beat them with it?

Oooh.  That's probably just me, then....

Fun chapter, memorable reunion.  I am psyched to read more.

Reviewer: booksgalore (Signed) · Date: May 20, 2009 01:31 AM · On: Chapter Six

"I perched myself on the desk chair while Rosalie worked her magic. I assumed either she’d make me extremely hideous, or at any moment, she might gouge my eyes out with an eyeliner pencil. I couldn’t predict which would happen though, but something was definitely up if Rosalie was being nice."

You have a great sense of humor with wry comments like this thrown in every now and then. I like the interaction you have with Jake because it shows him trying to be a friend to her. I want to encourage you to avoid having Alice dress Bella or have control of her physical appearance. It's done to death in fanfiction and you need to make your story distinctive. Your Bella - I love that she ripped his arms off. That was highly entertaining. I realize that you are straying from canon here and I'm totally fine with it. I do think that if you are keeping Edward slightly in canon that after he gets over the shock of well.....everything I can see him being disconcerted that she used vulgar language. His Bella never swore like a sailor. I think you could use that for a bit of humor.  :) Books

Reviewer: Psykojinx (Signed) · Date: May 20, 2009 01:26 AM · On: Chapter Six

Lmao. That was great!

Reviewer: KristenSwan (Signed) · Date: May 20, 2009 01:22 AM · On: Chapter Six

Loved that Bella tore off Edward's arms... I didn't see that coming. Nice surprise... Hurry! I need more!!!

Reviewer: Twilight_obessesed (Signed) · Date: May 20, 2009 01:20 AM · On: Chapter Six

Wow i cant wait to see what happens next :)

Reviewer: booksgalore (Signed) · Date: May 20, 2009 01:17 AM · On: Chapter Five

I like the interaction you have with her and Jasper that was very well done.

:) Books

Reviewer: Lola84 (Signed) · Date: May 20, 2009 01:00 AM · On: Chapter Six

Cool chapter! Too bad Edward didn't even look at her... he prob would have been impressed. How am I feeling bad for him when this is all his fault?! Thanks for the update.

Reviewer: stupidlamb79 (Signed) · Date: May 20, 2009 12:58 AM · On: Chapter Six

Great chapter!!!!!!!!!!!!  Love that Bella kicked his ass and cant wait for more.  Great story!

Reviewer: steflynno (Signed) · Date: May 20, 2009 12:48 AM · On: Chapter Six

Great chapter. Can't wait for the next one!!!!

Reviewer: sherriecherries (Signed) · Date: May 20, 2009 12:44 AM · On: Chapter Six

i think your doing great....and remember any reaction is good right????  i can't believe she tore his arms off....wow....now thats what i like to see.  now lets just get those two back together shall we??? lol

can't wait for more

Reviewer: RoseArcadia (Signed) · Date: May 20, 2009 12:38 AM · On: Chapter Six

Good for you Bella, rip his damn arms off!

Reviewer: Bkwrm (Signed) · Date: May 20, 2009 12:34 AM · On: Chapter Six

I'm GLAD she ripped his arms off! He left her behind and didn't take care of Vicky! Asshole. I hope she puts him through hell for a LONG time before taking his grovelling ass back!

Charlie is a jerk. I never thought of him as a good dad.

Reviewer: elektrikmistress (Signed) · Date: May 19, 2009 03:19 PM · On: Chapter Five

Next chapter, please!!!!!!

Reviewer: nautical (Signed) · Date: May 19, 2009 01:17 PM · On: Chapter Five

Oh my goodness, I am so excited for the next chapter.  Nonsense for saying that you can't write.  I am on the edge of my seat, and this is my new favorite fanfic.  Please, don't make us wait too long for the next chapter.  I hope you are just bursting with ideas!



Author's Response:

Thanks a lot. I'm glad to know cliffhangers do actually keep people on the edge of their seats. I'm actually writing and re-writing it now. I'm hoping it will be done soon so people won't have to wait much longer.

Reviewer: dnabgeek (Signed) · Date: May 19, 2009 05:05 AM · On: Chapter Five

serious cliffie... grrr.. want more!!

Reviewer: wahine (Signed) · Date: May 18, 2009 08:47 PM · On: Chapter Five

For the love of all that is holy, please update soon.  Go listen to 'Eyes on Fire' a couple more thousand times, but please do not leave us in any more suspense! 

BTW, love the story so far. :D

Reviewer: cullenobsession (Signed) · Date: May 18, 2009 01:53 PM · On: Chapter Five

OME!!!  Please update soon.  How is he going to react to all of this?  I love this story.  Keep up the great work.

Reviewer: kaystu (Signed) · Date: May 18, 2009 04:34 AM · On: Chapter Five

AHHHHHHH!!!!!!! omg omg omg omg omg omg omg omg!!!!!! Damn the cliffie woman!!! you HAVE to update very quickly, you cannot just leave me on this note, i just gasped out loud as i was reading!!!!

Reviewer: loveable_me_03 (Signed) · Date: May 18, 2009 12:48 AM · On: Chapter Five

R U FOR REAL U CANT LEAVE ME HANGING PLEASE PLEASE PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UPDATE NOW


NEED
TO

KNOW

WHAT 

HAPPENS

Reviewer: jacqueline3508 (Signed) · Date: May 17, 2009 10:36 PM · On: Chapter Five

I like this way to go can't wait to see what Edward has to say

Reviewer: TopazHeart (Signed) · Date: May 17, 2009 10:05 PM · On: Chapter Five

You are not sorry for the cliffie... don't lie. Hahaha Good chapter and I like the meet-cute. Well here I guess it is a "re"meet-cute. (a little joke, ok very little) :)

Reviewer: amandahugnkiss (Signed) · Date: May 17, 2009 08:20 PM · On: Chapter Five

OMG! I loved it- you minx! Nice cliffie- please post soon!!

Reviewer: Jesse Mason (Signed) · Date: May 17, 2009 07:36 PM · On: Chapter Five

WRITE THE REST...!!!!!!!!!

Reviewer: Vamp_by_nature (Signed) · Date: May 17, 2009 05:21 PM · On: Chapter Five

UPDATE FAST

THAT IS THE WORST PLACE TO STOP A STORY!!!!!!

AHHHHHHH  WHAT IS GOING TO HAPPEN?!?!?!?!?!?

Reviewer: MAGalovic (Signed) · Date: May 17, 2009 02:39 PM · On: Chapter Five

Awsome chapter,..I loved it. Especially with Bella ogling Carlisle...that was funny. I can't wait to see what Edward is going to say after knocking Bella to the ground....PLEASE GIVE US MORE!



Author's Response:

I will give you more.

You must login (register) to review.




Share/Save/Bookmark


© 2008, 2009 Twilighted Enterprises, LLC. All Rights Reserved.
Unauthorized duplication is a violation of applicable laws.
Privacy Policy | Terms of Service

All publicly recognizable characters, settings, etc. are the intellectual property of their respective owners. The original characters and plot are the property of Stephenie Meyer. No copyright infringement is intended.