Your donations help keep this site running,
thank you very much for the support!
Reviews For SAP
Reviewer: Gelsamina (Signed) · Date: July 01, 2012 09:37 AM · On: Manic Monday Part 1

Very interesting.  Looking forward to more

Reviewer: MissJanuary (Signed) · Date: January 24, 2012 05:50 PM · On: Best laid plans get no one laid

Great to have you back! The angst wasn't unbearable, no worries. It was a fun read. Thanks for the update my dear!

~MissJanuary

Reviewer: Jessa1326 (Signed) · Date: January 24, 2012 03:17 PM · On: Best laid plans get no one laid

I hope Bella is nicer to Edward now. I kinda feel bad for him! He tried so hard to do something sweet

Reviewer: jemappellegenevieve (Signed) · Date: January 24, 2012 12:56 PM · On: Best laid plans get no one laid

wow. bella is an asshole jerk.

Reviewer: awheeler7 (Signed) · Date: January 24, 2012 11:13 AM · On: Best laid plans get no one laid

Great chapter! XD I'd say more but I gotta get to class! Update soon :D

 

Reviewer: yayasimone (Signed) · Date: December 26, 2011 05:18 PM · On: Hindsight is 20/20

Love it, love it , love it.  Delightfully witty dialogue.  Best I've read in a while, can't wait to continue.

Reviewer: newecullen1 (Signed) · Date: December 20, 2011 12:30 AM · On: The Art of Surviving Female Bonding

haha a few chapters in and i'm laughing my ass off. gotta love snarky bella. reminds me of myself(w/o all the cutting and eating disorders). i love that this isn't an angst heavy story. i can only take so much lol kudos

Reviewer: twilovertwin (Signed) · Date: December 16, 2011 07:32 AM · On: Hors d'oeuvres, anyone?

I like your story, its really interesting. I haven't read one like it in all my years of reading fanfic. Keep it up! 

Reviewer: awheeler7 (Signed) · Date: December 16, 2011 07:08 AM · On: Paging Dr. Cullen

ROFL! Wowww! Carlisle's POV is very very interesting. lolol. I'm glad Edward has agreed to help Bella help herself. We all knew he would but still. Didn't quite see the Esme x Carlisle sex scene coming though. Not that it's suprising or anything lol.

Alice Alice Alice. That girl is just great! XD I'm gonna laugh when Esme gets pregnant and Alice just walks by singing I told you so. Cause we all know she'd do just that lol. 

Can't wait for more!

Reviewer: PoisonousGarden (Signed) · Date: December 15, 2011 02:30 PM · On: Paging Dr. Cullen

Hmmmmmmmmmm, dating Edward is therapy...

Reviewer: MissJanuary (Signed) · Date: December 15, 2011 08:27 AM · On: Paging Dr. Cullen

I've said it before, but I love Alice. And Dr. C with a baby, awww.

Glad to so you're back btw. Sooo many of my fav's have taken the Swan Dive lately, bums me out.

~MissJanuary

Reviewer: tonilexington (Signed) · Date: December 15, 2011 07:06 AM · On: Paging Dr. Cullen

LOL!

Reviewer: TeamKellan (Signed) · Date: October 30, 2011 06:05 PM · On: Hangovers and Ex Girlfriends

please please upload more!!!!!!!!!!

 

Reviewer: chrrispysmomlee (Signed) · Date: October 20, 2011 08:05 PM · On: Hangovers and Ex Girlfriends

Thank you for this story.  I don't know when I've laughed so hard.  Keep up the good work!

Reviewer: peepskeeper (Signed) · Date: October 20, 2011 06:18 PM · On: Hangovers and Ex Girlfriends

Love it!

Reviewer: Jessa1326 (Signed) · Date: October 20, 2011 03:54 PM · On: Hangovers and Ex Girlfriends

Haha! Oh Tanya! I hope Dr. Cullen doesn't give Edward too much of a tough time!

Reviewer: awheeler7 (Signed) · Date: October 20, 2011 03:37 PM · On: Hangovers and Ex Girlfriends

Lol wowww what a day for Bella! XD I wonder what Carlisle has to say to Edward... it's gotta be something about Bella and him lol thats for sure. 

can't wait for more!

Reviewer: PoisonousGarden (Signed) · Date: October 20, 2011 03:06 PM · On: Hangovers and Ex Girlfriends

Oooo, to be a fly on the wall during Edward's session with Carlisle :)

 

Reviewer: MissJanuary (Signed) · Date: October 20, 2011 12:17 PM · On: Hangovers and Ex Girlfriends

I'm guessing Edward, but I wouldn't mind hearing from Alice too, she's a spunky little thing, she'd be fun to listen in on.

~MissJanuary

Reviewer: blackswaninlust (Signed) · Date: October 18, 2011 08:52 PM · On: We're all congregating around Mr. Cuervo

Love this story!!!  Mental illness, Bella and Edward, and summer camp.  Great combo!

Reviewer: Vivienne67 (Signed) · Date: October 18, 2011 07:08 AM · On: Hindsight is 20/20

Hilarious! More, please!

Reviewer: chrrispysmomlee (Signed) · Date: October 14, 2011 09:23 AM · On: We're all congregating around Mr. Cuervo

i love this story!  this chapter made me laugh so much that tears were shooting out of my eyes......thank you!

Reviewer: tonilexington (Signed) · Date: October 13, 2011 12:59 AM · On: We're all congregating around Mr. Cuervo

UPDATES!!! SOON!!!!!!

Reviewer: tonilexington (Signed) · Date: October 13, 2011 12:26 AM · On: Hors d'oeuvres, anyone?

LMFAO....that ending was GRRRRRRRRREAT!

Reviewer: tonilexington (Signed) · Date: October 12, 2011 11:29 PM · On: The Art of Surviving Female Bonding

OH MY GOSH!!!! I LOVE YOUR STORY! You're hilarious. You know how some fan fics are humorious to like, mom's that stay-at-home, drive mini-vans, and think everything is cute(I'm a stay at home mom btw)? They'll tell you: "Oh my god, it had me laughing soooooo hard." And then you read that fucker, and you're like...I guess it's kinda funny. Well you're story is really fucking funny! Not that bullshit funny. I love it!!! Don't stop writing....ever!



Author's Response:

I'm very happy to hear that I am not bullshit funny! So glad you enjoyed and laughed along :)

Thank you so much for reviewing!!

You must login (register) to review.




Share/Save/Bookmark


© 2008, 2009 Twilighted Enterprises, LLC. All Rights Reserved.
Unauthorized duplication is a violation of applicable laws.
Privacy Policy | Terms of Service

All publicly recognizable characters, settings, etc. are the intellectual property of their respective owners. The original characters and plot are the property of Stephenie Meyer. No copyright infringement is intended.