Your donations help keep this site running,
thank you very much for the support!
Reviewer: tears (Signed) · Date: May 01, 2011 05:21 AM · On: Chapter 6 - Test Calls

wholly hell...those two are gonna end up tearing each other apart....and I can't wait!  loving the story idea:)

Reviewer: newmommyak (Signed) · Date: April 27, 2011 09:45 PM · On: Chapter 6 - Test Calls

Too f-ing awesome! 

Reviewer: dkgors (Signed) · Date: April 23, 2011 04:10 PM · On: Chapter 6 - Test Calls

LMAO!!  Poor Mr. Green I think he's starting to realize that he doesn't stand a chance!  Love boot day!  I can't wait for more!

Take care, Dixie

Reviewer: dkgors (Signed) · Date: April 23, 2011 03:52 PM · On: Chapter 5 - Coaching

This should be good! lol  I hope Ziggy gets on the phones!

Dixie

Reviewer: macfaerie (Signed) · Date: April 20, 2011 07:45 AM · On: Chapter 6 - Test Calls

FUCKING HELL!!! I thought there was more!!! well please update soon, and does boot day with nothing else mean no bras or panties either??? Something tells me i would love to work for Ziggy! and I hope Mr. Green can "handle" it! or not! LMAO!!!

LOVE MAC!

Reviewer: macfaerie (Signed) · Date: April 20, 2011 07:29 AM · On: Chapter 5 - Coaching

OMFEC!!!! please tell me i get to read some of that!!

LOVE MAC!

Reviewer: macfaerie (Signed) · Date: April 20, 2011 07:20 AM · On: Chapter 4 - Introverted

oh hell .... !!!!

LOVE MAC!

Reviewer: macfaerie (Signed) · Date: April 20, 2011 07:05 AM · On: Chapter 3 - Mr Johnson

OMG LMFAO!!! I LOVE THIS ... little secret I was a phone sex operator once i did it from home and those shits are sick! some time I will tell you about my faves and the one that made me quit.

LOVE MAC!

Reviewer: macfaerie (Signed) · Date: April 20, 2011 06:52 AM · On: Chapter 2 - Product Knowledge

wow you werent kidding ... so do you used "Ziggy" to get all your work related anger out. Do you secrectly wish that you could throw your fucking computer out the damn door when the fucker wont work and you've called IT like a hundred times for the same damn problem ... i'm just ask'n (LMAO)!

LOVE MAC!

Reviewer: macfaerie (Signed) · Date: April 20, 2011 05:45 AM · On: Chapter 1 - Lucky Thirteen

ok, that was funny, i bet i might have laughed if i wasnt at work getting interrupted every other sentence! But i'm reading on.

LOVE MAC!

Reviewer: beth cullen (Signed) · Date: April 19, 2011 01:01 PM · On: Chapter 6 - Test Calls

Wow - what a mouth! Can't wait to see where you go next.

Reviewer: Nali (Signed) · Date: April 19, 2011 12:13 PM · On: Chapter 6 - Test Calls

haha nice xD that last paragraph, priceless. :) I'm having a really good time reading this. I guess my sense of humor IS somewhere between psychotic and sarcastic! Not having an issue with this at all. I find her rather amusing actually. Go bitch go!

That said, update already! D: I want the next one! lol

Reviewer: kitkatr (Signed) · Date: April 19, 2011 06:56 AM · On: Chapter 6 - Test Calls

O.M.G.  I love this story so much!!! Boot day? ---love it!



Author's Response:

Really boots are an important part of the wardrobe...in this particular instance, they are the only part ;)

Reviewer: MommasLittleMasochist (Signed) · Date: April 19, 2011 05:45 AM · On: Chapter 6 - Test Calls

hahaha boot day!

alright that was awesome and unexpected!

update soon!



Author's Response:

These boots are made for walkin...hehe

Reviewer: kitkatr (Signed) · Date: April 15, 2011 05:20 PM · On: Chapter 5 - Coaching

Test call: can not wait!  Genius!



Author's Response:

:)

Reviewer: MommasLittleMasochist (Signed) · Date: April 15, 2011 02:36 PM · On: Chapter 5 - Coaching

ooh this will be good! How detailed are we gonna get on these test calls?Should I bring ann extra set of panties?

great chap! update soon!



Author's Response:

~smiles innocently~ It never hurts to carry an extra pair! There is power in prevention, you know.

Reviewer: kitkatr (Signed) · Date: April 15, 2011 09:41 AM · On: Chapter 4 - Introverted

Where do you come up with these lines (...ass fucking without KY)? They are so funny; that shit should be crossed stitched & hung over the mantel!  Love Ziggy's interaction, or lack there-of. with Mr Brown!  And Mr Green - he seems very cool & collective during all the chaos, but I think him & Ziggy are gonna bump heads (and hopefully other parts, despite her rules)!

 



Author's Response:

Well -- Ziggy thoughts come randomly and unexpectedly. Sometimes at work. Sometimes at home. Sometimes when an idiot cuts me off while I am driving. Her inspiration is endless really, because sadly, there are idiots everywhere.

Reviewer: MommasLittleMasochist (Signed) · Date: April 14, 2011 08:41 PM · On: Chapter 4 - Introverted

First, I fucking love this!

Second, I am gonna get a bracelet that says WWZD!

Third, When is someone actually gonna get laid in this fic!?

Fourth, im favoriting this, so update soon!



Author's Response:

I haved actually decided what I will do with the laying situation. While the book is centered around a specifically sexual environment, I haven't decided how detailed I will get in regards to the sex. I have a feeling we will find out soon enough, even if it involves Ziggy dry-humping poor Mr. Green into submission. :)

Reviewer: dkgors (Signed) · Date: April 14, 2011 07:05 PM · On: Chapter 4 - Introverted

“Would you like to sign my cast, Ziggy?” Mr. Brown asks.  OMG I laughed so hard I snorted.  That was so random and unexpected!  lol  I wonder what Mr. Green is up to?


Good lord you write some funny stuff, I think I want to go drink tequila with you!  lol


Take care, Dixie



Author's Response:

I'll see if Luvsta is available for an overnighter. She probably has a few bottles under her cubicle.

Reviewer: dkgors (Signed) · Date: April 14, 2011 06:43 PM · On: Chapter 3 - Mr Johnson

Oh come on..... she's not really trying to get Mr. Blue fired is she?  I can't wait for Mr. Green to show! 

You my dear have one twisted mind...I love it, this story is a fucking hoot!



Author's Response:

Mr. Blue is on a sabbatical -- I can't tell you what I have planned in that regard, because I haven't wrote it yet. My mind appreciates your compliment. :)

Reviewer: dkgors (Signed) · Date: April 14, 2011 06:23 PM · On: Chapter 2 - Product Knowledge

Well that's one way to get your computer fixed!  So funny, I loved the Jake slip up and then Ness leaving with Jake, who use to be Bella's fuck buddy!  hahahahahaha!



Author's Response:

Brutal and effective ;)

Reviewer: MommasLittleMasochist (Signed) · Date: April 14, 2011 05:27 PM · On: Chapter 1 - Lucky Thirteen

WOW!

nothing else i can really say except for maybe...

SHOCK AND AWE!



Author's Response:

Shock -- definitely. Awe -- you're sweet. Thanks. :)

Reviewer: dkgors (Signed) · Date: April 14, 2011 02:30 PM · On: Chapter 1 - Lucky Thirteen

OMFG this is going to be fun!  :)



Author's Response:

And that my friend is exactly the point. tee hee.

Reviewer: fiercepixie (Signed) · Date: April 13, 2011 05:03 PM · On: Chapter 3 - Mr Johnson

This is some funny sh!t! Love it!

Author's Response:

:) Ziggy is my secret pleasure. heh.

Reviewer: kitkatr (Signed) · Date: April 13, 2011 04:00 PM · On: Chapter 3 - Mr Johnson

I am rolling on the floor lsughing! I love this story ...so enjoyable!  Can't wait for Mr Green to show up & see how he is welcomed by the girls!



Author's Response:

Hehe. Lamb vs a room full of Lionesses, I think. rawr!

You must login (register) to review.




Share/Save/Bookmark


© 2008, 2009 Twilighted Enterprises, LLC. All Rights Reserved.
Unauthorized duplication is a violation of applicable laws.
Privacy Policy | Terms of Service

All publicly recognizable characters, settings, etc. are the intellectual property of their respective owners. The original characters and plot are the property of Stephenie Meyer. No copyright infringement is intended.