Your donations help keep this site running,
thank you very much for the support!
Reviews For Under Arrest
Reviewer: CatWhit (Signed) · Date: April 07, 2011 01:25 AM · On: Rosalie

Only problem is, she never solicited... she just flirted.  There was no discussion of payment.  Funny anyway

Reviewer: elina (Signed) · Date: July 27, 2010 02:16 AM · On: Rosalie

oh, i loved it so much, just like the therapy story- which was the first that lead me here by the way!!

 u r just hillarious!!!

 

please, pls, write more stuff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reviewer: msKuhlena (Signed) · Date: January 07, 2010 02:50 PM · On: Rosalie

oh my!! hahahaaaaaa i choked so hard at the emmett being a pimp! i only wish i was at home instead of at work so i could laugh out loud! these were so priceless!!!

Reviewer: inlove22 (Signed) · Date: August 31, 2009 03:23 PM · On: Rosalie

OMG, it was sooooooooo

hehehe

Reviewer: Crista Irene (Signed) · Date: July 18, 2009 07:51 PM · On: Rosalie

SO AWESOME!

Reviewer: SammieLynnsMom (Signed) · Date: July 14, 2009 05:40 AM · On: Rosalie

Perfect!

Reviewer: Wish Upon A Star (Signed) · Date: July 09, 2009 05:46 AM · On: Rosalie

LOLLOLLOLLOL...

Random Saying For The Chapter: Don't judge anyone until you have walked 10 miles in their shoes.  That way, if they get mad, they'll be 10 miles away and shoeless.

Reviewer: Wish Upon A Star (Signed) · Date: July 09, 2009 05:44 AM · On: Emmett, Edward and Jasper

Ohboy... LOL.

Most men are like slinkies; useless, but fun to watch fall down the stairs.

Reviewer: Wish Upon A Star (Signed) · Date: July 09, 2009 05:38 AM · On: Alice!

Tsk tsk...  So typical

Random Saying For The Chapter: When life gives you lemons, make grape juice and listen to people ask you how you did it.

Reviewer: beth cullen (Signed) · Date: July 07, 2009 12:54 AM · On: Rosalie

That's just terrible. (hehehe) She didn't really solicit... Um... Right?

Reviewer: beth cullen (Signed) · Date: July 07, 2009 12:51 AM · On: Emmett, Edward and Jasper

10 missed calls. Outstanding! :)

Reviewer: beth cullen (Signed) · Date: July 07, 2009 12:47 AM · On: Alice!

Awesome. I'm amazed they dismissed the b/e charge!

Reviewer: devina28 (Signed) · Date: July 05, 2009 11:25 PM · On: Rosalie

haha aww poor rosalie! eww her flirting was just plain raunchy!! i loovved it!

Reviewer: devina28 (Signed) · Date: July 05, 2009 11:24 PM · On: Rosalie

haha aww poor rosalie! eww her flirting was just plain raunchy!! i loovved it!

Reviewer: edwardcullenrox6201901 (Signed) · Date: June 29, 2009 09:49 PM · On: Alice!

wouldn't alice see the arrest coming???? i'm a bit confused...

Reviewer: EMX (Signed) · Date: April 19, 2009 01:24 PM · On: Rosalie

ahhhhhhhhhhhhh

this story is sooooooooo gooood

Reviewer: FrozenSoldier (Signed) · Date: April 16, 2009 10:25 PM · On: Rosalie

omg they were so funny!!!!!!!!!

i was laughing for ages on the second one :D

Reviewer: Aille (Signed) · Date: April 16, 2009 02:24 AM · On: Rosalie

*giggle snort* Yep, the book of shame has them all in it.

Reviewer: nothing_is_as_it_seems (Signed) · Date: April 13, 2009 10:53 AM · On: Rosalie

omg another HILARIOUS take on Cullen life hee hee gotta love em - i thought it was charlie that had coem through - thank goodness it wasn't THAT bad lol i love ur stories gonna read the vegas one next i think hee hee! PS the family therapy was meant to have ten stars just forgot to rate:P

Reviewer: MiaCullen (Signed) · Date: April 10, 2009 04:14 AM · On: Rosalie

AHahahahaha this was  great :]

Reviewer: mjbabe58 (Signed) · Date: April 09, 2009 08:05 PM · On: Rosalie

HAHAHAHAHA! this was great, halairious, and the bomb.com!

Reviewer: mytai (Signed) · Date: March 10, 2009 03:34 PM · On: Rosalie

LOL.........I love your writing.....it's so good....you have me laughing crying all the time....Hurry up and write somemore....lol

Reviewer: obsessiveimagination (Signed) · Date: December 26, 2008 03:56 PM · On: Rosalie

HAHAHAHAAHHAHA OMG OMG

vjgm you have the best sense of humor. i need to catch my breath xD

btw I loved Alice's NOOOOOOss in this story and in Family Therapy

although you do seem you want to pick on jasper lmao

 

xoxoxo thanks for ur skills

Reviewer: ravenhpltc24 (Signed) · Date: December 21, 2008 12:55 PM · On: Rosalie

lol!! I don't know how you come up with this stuff, I really don't. However, these are exactly the kinds of idiotic things that the Cullens would resort to doing when they got bored enough. This is a great sister-piece to Family Therapy. :)

Reviewer: The Missing Cullen (Signed) · Date: December 17, 2008 05:42 AM · On: Rosalie

You are to funny... What I would do to live in your world for just 24 hours!! Loved every sentence of this one...

You must login (register) to review.




Share/Save/Bookmark


© 2008, 2009 Twilighted Enterprises, LLC. All Rights Reserved.
Unauthorized duplication is a violation of applicable laws.
Privacy Policy | Terms of Service

All publicly recognizable characters, settings, etc. are the intellectual property of their respective owners. The original characters and plot are the property of Stephenie Meyer. No copyright infringement is intended.